Jau kopš papīra maisiņu izgudrošanas 19.gadsimta vidū to attīstību nepārtraukti virzījuši dažādi jauninājumi kā formās, tā veidolā un konstrukcijās. Sākotnēji radies kā ģeniāls izgudrojums, kas palīdzējis pircējam ērti pārvietoties ar pirkumiem, tagad pievilcīgais papīra maisiņš vairāk kalpo zīmola veidošanas stāstam. Tieši tāpēc dažādās un plašās izvēles iespējas ļauj izvēlēties zīmolam un produktam pašu piemērotāko. Lūk, neliels ieskats dažādās papīra maisiņu aizkulisēs.
Kādu svaru paredzēts likt maisiņā?
Pie šīs izvēles noteikti noderēs praktiskie novērojumi par pircējiem un viņu paradumiem, kā arī skaidrs priekšstats par to, kas tieši tiks likts maisiņā. Vai tas ir viens produkts vai vairāki? Cik tie ir lieli un vai līdzi produktiem tiek doti kādi drukāti materiāli vai dāvanas klientiem? Atbildes uz šiem jautājumiem, kā arī praktiskie vērtējumi palīdzēs noteikt minimālos izmērus un pieņemt lēmumu par maisiņa konstrukciju un stiprinājumiem. Tāpat arī atkarībā no vēlamā svara būs iespējams izvēlēties piemērotāko papīru ar atbilstošās izturības šķiedrām.
Kā pircējam jāsajūtas, ieraugot un saņemot maisiņu?
Ārpus visiem praktiskajiem apsvērumiem šis ir pats galvenais apsvērums mārketinga profesionāļiem un dizaineriem, lai spētu salikt visus mainīgos īstajā emocijā, kurai jāuzbango klientu acīs un prātos.
Domājot par dizainu, jāizvēlas, cik un kādās krāsās maisiņi tiks drukāti, kā arī kādā tehnoloģijā tiks veikta druka. Vēl viens būtisks solis, domājot par vēlamo izstrādājumu, ir rokturi – arī to izvēles iespējas ir ļoti plašas, sākot no materiāliem un krāsām līdz pat tam, ka pašu rokturu var arī nemaz nebūt un tos var veidot tikai maisiņa konstrukcija. Un pašā noslēgumā – vai vēlaties izmantot kādu īpašu efektu – laminētu pārklājumu, folijspiedi vai reljefspiedi, UV reljeflaku vai ko citu.
Kas notiek maisiņa iekšpusē?
Ļoti svarīgi neaizmirst, ka maisiņa iekšpuse nedzīvo nekādu slepeno dzīvi un arī tās būšanu vai nebūšanu ar savu aci redzēs pircējs. Jā, piekrītam, ne vienmēr tā ir skatāma pirmajā acumirklī, tieši tāpēc arī šo aspektu iespējams izmantot atbilstoši produkta idejai vai zīmola stāstam un pircēja pieredzes veidošanā.
Cik gara ir papīra maisiņa dzīve?
Pirmkārt, laba kvalitāte un teicams dizains noteikti būs tie aspekti, kuri padarīs papīra maisiņa dzīvi garāku etapā no tā saņemšanas līdz nodošanai pārstrādē. Lai arī mūsu paradumi attiecībā uz atkritumu šķirošanu ir atšķirīgi, ikvienam ikdienā ir jāpārnēsā un jātransportē dažādas lietas, tāpēc kvalitatīvs un glīts papīra maisiņš ir noderīgs palīgs. Tajā skaitā arī priekšmetu uzglabāšanai un organizēšanai. Izvēloties savam zīmolam piemērotus maisiņus, svarīgi motivēt klientus tos izmantot atkārtoti un visefektīvāk to iespējams īstenot ar kvalitāti un gaumi.
E-pasts: baiba.lazda@urberg.lv
Sazinies ar mums un uzzini par savam zīmolam piemērotu papīra maisiņu izvēli!
E-pasts: anete.zaice@urberg.lv