Klientu kapitāla apkalpošana, investīciju un obligāciju emisiju organizēšana – šos kopā ar citiem finanšu terminiem ikdienā tos vienotā zīmola stilā orķestrē viens no mūsu klientiem – Signet Bank, apliecinot, ka zīmols ir viens no uzņēmuma aktīviem, kuru tas iegūst, pateicoties savai līdzšinējai darbībai. 

Piezīmju bloknots, aploksnes, mapes, iepakojums. Konstrukciju izstrāde, dizaina izstrāde, zelta sietspiede.

Zīmols ar kapitālu un mārketings goda vietā

1980. gadu beigās parādījās sprādzienam līdzvērtīga ideja, ka zīmols ir uzņēmuma aktīvs un ar tā palīdzību tiek vadīta visa uzņēmuma biznesa stratēģija. Šī ideja pilnībā mainīja izpratni par to, ko mārketings dara un kāda ir tā jēga. Likumsakarīgi, ka uzņēmumi, kuri raugās uz zīmolu kā aktīvu, saredz mārketinga stratēģisko un vizionāro būtību, nevis tikai paņēmienu īstermiņa pārdošanas rādītāju sasniegšanai. Mārketings cieņpilni ieņem vietu pie vadības galda, lai kopīgi radītu un pārvaldītu biznesa stratēģijas.

Galda kalendārs, piezīmju bloknots, aploksnes iepakojums kartēm. Konstrukciju izstrāde, dizaina izstrāde, zelta sietspiede. 

Globālo zīmolu vērtības: ko tās mums var pastāstīt?

Jau kopš 1999. gada vieni no ietekmīgākajiem zīmolu konsultantiem “Interbrand” katru gadu publicē vērtīgāko zīmolu TOP 100. Galvenie kritēriji šī saraksta veidošanā ir trīs aspekti: zīmola produktu vai pakalpojumu finanšu rādītāji, zīmola loma klientu izvēles ietekmēšanā, zīmola spēks diktēt premium cenu vai nodrošināt uzņēmuma ienākumus. 

Kā atzīst “Interbrand” – zīmoli vēl nekad nav bijuši tik svarīgi kā šobrīd, tomēr to loma ir dramatiski mainījusies. Ja agrāk bija būtiski domāt par to, kā zīmolu padarīt atšķirīgu, tad šobrīd visaktuālākais ir palikt atbilstošam un saprotamam nepārtraukti mainīgajos apstākļos. To apliecina arī 2021. gada saraksta rezultāti: TOP 100 iekļauto zīmolu kopējā vērtība gada laikā ir pieaugusi par 15%. 

Ar Signet Bank skatu uz zīmola aktīvu

Mūsdienu strauji mainīgajā un nepastāvīgajā pasaulē Signet Bank piedāvā stabilus un uzticamus risinājumus, kuru centrā ir uzņēmēju vajadzību nodrošināšana. Lai to īstenotu, Signet Bank ikkatrs risinājums tiek atrasts, pamatīgi analizējot katru situāciju individuālu un sekojot līdzi nozares globālajām tendencēm – gan zīmolvedībā, gan klientu apkalpošanā. 

Atbilstoši korporatīvajai identitātei izvēlēti dizaina papīri. 

No korporatīvās identitātes vadlīnijām līdz nevainojamam izpildījumam dzīvē

Signet Bank kopējo stila sajūtu ar zīmola elementiem veido pārdomātais dizains un izvēlētā krāsu palete. Bankas logo ir simbols SIGNET, kura dizainu izceļ tīri un sakārtoti grafiskā dizaina salikumi. Savukārt papīru un drukas toņi atdzīvina elegantos materiālus un liek tiem spēlēt viena zīmola ansamblī.


Baiba Lazda
Baiba Lazda

E-pasts: baiba.lazda@urberg.lv

Sazinies ar mums un uzzini par savam zīmolam piemērotu maetriālu izvēli!

Karīna Papanova
Karīna Papanova