Reklāma, kas apstādina pircēju pie īstā plaukta, joprojām ir ikviena plaša patēriņa preču zīmola arsenālā. Lai arī efektīvu mārketinga paņēmienu netrūkst, neizlēmušo pircēju veikalā joprojām uzrunā vecā labā ziņa pie plaukta. Kā rāda dati – 68% pircēju ir atsaucīgi mārketingam veikalā un mainīs zīmolus labāka piedāvājuma gadījumā.
Redzamie un neredzamie produkti
Skarba patiesība, bet diemžēl cilvēki nevar nopirkt tos produktus, kurus viņi neredz. Preču skaits veikalos ir milzīgs, savukārt redzamības iespējas ir ierobežotas. Dažādi dati par pircēju uzmanību norāda, ka vairāk nekā 85% preču viņi vispār veikalā nepamana. Un kā gan savādāk, ja veikalā ir pat vairāki desmiti tūkstošu preču.
Sašķel telpu starp plauktiem
Iedarbīgs veids, kā izvietot reklāmas materiālus pie plauktiem, ir novietot tos perpendikulāri, tādā veidā glābjot produktu no neievērošanas. Sadalot telpu starp preču pilnajiem plauktiem, reklāmas materiāli veicina, lai pircējs pamanītu jūsu jauno produktu vai zīmolu, jūsu neticamo akciju, loteriju ar burvīgu laimestu vai jebkuru citu jūsu ziņu. Savukārt kombinējot reklāmas materiālus perfendikulāri un paralēli plauktiem, redzamības zona tiek vēl būtiski palielināta.
Zīmola pasaule apkārt produktam
Dažādi papildus redzamības risinājumi, kas piestiprināti pie plauktiem, palīdz atšķirt preci no blakus izvietotajām, kā arī izveido sava zīmola pasauli apkārt produktam. Un šo materiālu uzdevumu jūs varat izvērtēt pēc tā, vai tie pārtver plauktus skenējošā pircēja uzmanību un vai tie liek viņam apstāties. Vērtīgs ieguldījums šajā zīmola pasaulē ir dot pircējam idejas par to, kā produktu pielietot jaunos veidos, piemēram, sniegt ideju par kādu recepti vai kokteili. Arī šo ziņu lieliski iespējams parādīt ar POS materiālu palīdzību.
Reklāmas materiāli un pircēju lēmuma pieņemšana
Mūsdienu bagātīgajā mārketinga kanālu pasaulē jāatzīst, ja pircējus joprojām ietekmē papildus redzamības reklāmas materiāli veikalos. Dažādos pētījumos apkopotie dati liecina, ka 75% lēmumu par pirkumu iegādi pircēji pieņem veikalā. Aptuveni 60% pircēju tiecas uz tiem zīmoliem, kuriem veikalā ir komunikācija un kuriem ir pievērsta papildus uzmanība. Tāpat mēs visi lieliski zinām, ka impulsa pirkumu skaits iepirkšanās laikā arī ir milzīgs. Ap 16% šajos neplānotajos gadījumos mēs varam vainot tieši POS reklāmas materiālus. Un te izpildās labas reklāmas būtība: īstā ziņa īstajai auditorijai īstajā laikā.
Reklāmas materiāli un mūsdienu iespējas
Arī reklāmas materiāli dzīvo līdzi laikam un tajos iespējams integrēt dažādu tehnoloģiju izmantošanu, lai palīdzētu pircējiem orientēties veikalā un produktos. Labs piemērs ir QR kodu izmantošana, kas rada jaunas iespējas auditorijas piesaistē, bet arī palīdz iegūt atgriezenisko saiti.
E-pasts:
anete.zaice@urberg.lvSazinies ar mums un uzzini vairāk par tieši tavam produktam piemērotiem POS reklāmas materiāliem!
E-pasts:
liene.vilcane@urberg.lv