Akcijas pirmā diena ir sarkanā līnija, kad visiem paredzētajiem elementiem ir jābūt tiem paredzētajās vietās. Tad ieplānotā mārketinga taktika īstenosies kā ieplānots, visi četri mārketinga “P” gavilēs, klientu tirdzniecības vietā sagaidīs precīza informācija un galu galā – īstā cena! Bet kā to izdodas īstenot vadošajam ērtas iepirkšanās un degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumam Latvijā – ieskicēsim šajā rakstā, par pamatu ņemot “Circle K” Ziemassvētku akciju.

Kas vispār ir drukas vadība un kur tā dzīvo?

Druka joprojām ir nozīmīga mārketinga mix sastāvdaļa. Kā rāda tirgus dati atkarībā no nozares vidēji 30-50% no kopējā mārketinga budžeta veido izdevumi par drukas materiāliem. Tomēr vienlaikus tā ir tikai viena no mārketinga taktikām, kuras zīmoliem jāīsteno, un tā prasa apjomīgu laika resursu un specifiskas zināšanas. Tāpēc uzņēmumi izmanto drukas vadības pakalpojumus, deleģējot šos pienākumus partneriem, kuri pārvalda poligrāfijas nozari un piedāvā ērtus risinājumus drukas materiālu ražošanai un loģistikai. 

Plauktu uzlikas

Mārketinga vadītāja lomas

Šī gada konferencē “Marketing Shake” Zigurds Zaķis runāja par daudzajām mārketinga profesionāļu lomām mūsdienu tirgus apstākļos: stratēģis, radošais direktors, tekstu autors, dizainers, ekonomists, psihologs, sociologs, tīklu pētnieks, kultūras antropologs, stāstnieks, analītiķis, pētnieks un zinātnieks. Apzinoties šos dažādos pienākumus un to spektru, vienmēr skrienošais mārketinga vadītājs var noteikt, kurus pienākumus ir stratēģiski veikt pašiem un kurus pienākumus nodot partneriem. Uzņēmuma izvēlētā mārketinga un drukas stratēģija ne tikai ietekmē izmaksas un efektivitāti, bet arī uzņēmuma sasniegtos mērķus, produktivitāti un investīciju atdevi. 

Cenu zīmes

Automatizējiet procesus un deleģējiet!

Nesen publicētajā “Latvijas mārketinga vides pētījumā 2021” starp dažādiem situāciju ilustrējošiem datiem ietverti arī ieteikumi uzņēmumiem, tajā skaitā celt mārketinga komandas produktivitāti, automatizējot procesus. Vēl viens būtisks ieteikums ir pēc iespējas vairāk deleģēt funkcijas, kuras nav mārketinga komandas pamata kompetences, partneriem vai speciālistiem. URBERG izstrādātais PRINTLABS drukas vadības risinājums organizē visu uzņēmuma drukātā mārketinga saturu un materiālus, pārvalda to ražošanu, pasūtīšanu, kā arī komplektēšanu un piegādi. 

Uzlīmes uz stikla

Vienai akcijai vairāk nekā 600 maketu 

Ar ko sākas “Circle K” akcijas izpilde mūsu pusē? Ar maketiem! Katrā akcijā ir iekļauts plašs preču skaits no dažādām kategorijām, kuras pieejamas degvielas uzpildes stacijās. Tāpēc “Circle K” sagatavotais darba uzdevums dizainu un maketu izstrādei ir gana apjomīgs un nepilnas divas nedēļas ir nepieciešamas, lai visus akcijas materiālus izveidotu un saskaņotu. Tā kā saziņa starp mūsu un “Circle K” komandām pilnībā noris tiešsaistē, nepieciešamo labojumu veikšana ir precīza un operatīva. Maketu izstrādē tiek fiksēts ikviens pieprasījums un šī procesa pārvaldība darbojas kā pulkstenis, lai nevienam iesaistītajam nebūtu jānodarbojas ar “īstā” faila medībām, zaudējot tik vērtīgo laiku.

Cenu zīmes

Vairāk nekā 100 000 drukātu vienību 

Pircējs ir karalis, kuram jānodrošina skaidra ziņa par katru akcijā ietverto produktu.  Mūsu atbildība ir izvēlēties piemērotāko materiālu un ražošanas metodi, ņemot vērā katra akcijas materiāla novietojuma un stiprināšanas specifiku: kurā zonā atradīsies materiāls, kā tas tiks izvietots, kādi potenciālie riski vai apdraudējumi ir šim materiālam tā atrašanās vietā.


Marija Eglīte
Marija Eglīte

E-pasts: marija.eglite@urberg.lv

Sazinies ar mums un uzzini par savam zīmolam piemērotu dizainu un drukas vadību!

Valters Horsts
Valters Horsts