Tikko veiksmīgi aizvadīts 31. “Rimi” Rīgas maratons, tādēļ vēlamies dalīties ar pāris atziņām, kas ir īpašas drukas stratēģijā tieši pasākumu norisē.

Vienas nedēļas hārdroks
Tā ir tā īstā pasākumu burvība, ka milzīgu darba apjomu jāpagūst paveikt 24/7 režīmā nieka nedēļas laikā tā, lai, citējot Aigaru Nordu: “Ikviens, kurš startētu Brīvības pieminekļa pakājē, pilnībā izbaudītu pasākumu”.
Maratona norisei tiek ražoti vairāk nekā 70 dažādu materiālu veidu, no kuriem katram ir sava tehniskā specifikācija, termiņš, loģistika. Gluži kā pulksteņa zobratiem – lai pasākums “grieztos”, katram elementam jābūt savā vietā un laikā. Pēdējo divu gadu iezīme ir klāt nākušie materiāli apmeklētāju papildu drošības instrukcijām. Te svarīgi atzīmēt milzīgo pasākuma pārradīšanas ieguldījumu, jo maratona organizatoriem pasākums bija jāveido no jauna – gan saturiski, gan tehniski.

Kad nav laika kļūdīties
Drukas vadībā pasākumiem viens no izšķirošākajiem resursiem ir laiks. Visa pamatā ir rūpīga un sistemātiska plānošana, lai pieejamajā laika nogrieznī būtu iespējams izpildīt visu tieši tā, kā nepieciešams. Ja pasākumā plānots ieviest kādu būtisku jauninājumu, tad tas ir jānotestē pirms tam – kurš materiāls tam ir piemērots, kādā izmērā un kādas tehniskās nianses ir jāņem vērā – kā to piestiprināt, kā transportēt utt.
Ikviena pasākuma jau tā pieblīvētajā grafikā uzradīsies pēdējā brīža pozīcijas. Jā, arī tā ir aprēķinātā riska daļa no šī trakulīgā ceļojuma. Arī pašiem skrupulozākajiem plānotājiem tā gadīsies – tad gan pie malas sīkumainību, ir jādara viss, lai nepieciešamais materiāls tiktu laikā saražots, veiksmīgu apvienojot kvalitāti, ātrumu un cenu.

Būt partnerim, kurš saprot no pusvārda
Ulrika Plotniece, “Rimi Rīgas maratona” mārketinga un komunikācijas vadītāja:
“Mārketinga materiāli un dažādi pasākumam nepieciešami drukas darbi ir neiztrūkstoša maratona sastāvdaļa gadu no gada. Materiālu apjoms pēdējo 15 gadu laikā ir tikai audzis. Turklāt maratona specifika nav standarta materiāli. Bieži vien tie ir nestandarta risinājumi, kur nepieciešama izdoma un pieredze. Un, kā likums, lai cik savlaicīgi katru gadu maratons netiku plānots, lielākā daļa darbu paliek uz pēdējo nedēļu. “URBERG poligrāfijas aģentūra” ir viens no tiem partneriem, bez kuriem lielu pasākumu nav iespējams noorganizēt. Tas ir partneris, ar kuru saprotamies no pusvārda, uz kuru paļaujamies, jo zinām, ka viņi izdarīs visu un vēl vairāk. Reizēm neiespējamo. Miers un organizētība lielas spriedzes apstākļos ir tas, kas raksturo “URBERG poligrāfijas aģentūras” cilvēkus. Un apziņa, ka maratons ir tikpat viņu, cik mūsu kā organizatoru pasākums, kas nosaka augsta līmeņa atbildību par darbu.”

Atslēga ir struktūrā un saziņā
Jo pasākuma organizēšanā ir vairāk iesaistīto pušu, jo vairāk pūļu jāpieliek veiksmīgai saziņai. To atvieglo skaidri sadalīta atbildība starp iesaistītajiem, lai komunikācija būtu horizontāla un ātri būtu iespējams sasniegt īsto cilvēku, kurš pieņem konkrēto lēmumu. Tā ir profesionālu tehnisko partneru priekšrocība – ar savām zināšanām un pieredzi nodrošināt labāko iespējamo rezultātu, redzot gan sīkumus un detaļas, gan lielo bildi, kā viss izskatās kopumā.
Justies piederīgam kaut kam lielam
“Rimi” Rīgas maratons nes Baltijā lielākā skriešanas notikuma vārdu. Tajā pārstāvētas vairāk nekā 82 valstis ar vairāk nekā 37 500 dalībnieku. Kad pasākums jau ir noticis un iespējams tikai tvert notikušo piefiksētajos foto kadros, ikviens procesā iesaistītais arī no mūsu komandas jūtas kā noskrējis maratonu, tikai pavisam citā distancē. Tas ir gods, lepnums un atbildība rūpēties par tik vērienīgu pasākumu, kas notiek mūsu skaistajā galvaspilsētā!

“URBERG poligrāfijas aģentūra” ir “Rimi” Rīgas maratona tehniskais partneris jau vairāk nekā 15 gadu garumā, nodrošinot drukas vadību, maketēšanu, vizualizāciju izstrādi, piegādi un loģistiku.
Sazinies ar mums un uzzini vairāk par tieši tavam pasākumam piemērotu drukas vadības risinājumu!
E-pasts:
