Atšķirīgs un pamanāms
Kad pienāk tas brīdis doties meklēt jaunus klientus eksportam, ikviena uzņēmuma komandai jāizlemj, kā piesaistīt uzmanību un uzrunāt potenciālos pircējus. Zīmols “Zivs uz ledus” savai dalībai delikatešu tirgū “The Speciality Food Fesival”, kas norisinās paralēli “Expo 2020” Apvienotajos Arābu Emirātos, apbruņojās ar spilgtu un gaumīgu iepakojumu savām auksti kūpinātajām arktiskajām palijām. Reklāmas materiālu arsenālā vēl tika pievienots garšīgi ilustrēts buklets un katra darījuma sākuma neiztrūkstošā sastāvdaļa – personīga vizītkarte.
Pirmie soļi eksportā
“Zivs uz ledus” šefs Lauris atzīst, ka pirmā pieredze izstādē ir bijusi ļoti veiksmīga un minimālais plāns ir vairāk nekā izpildīts: “Mērķis dalībai izstādē bija izprast Tuvo Austrumu tirgu un tā attieksmi pret arktisko paliju. Un izstādes laikā uzreiz sapratām, ka iepakojums uzrunāja garāmgājējus un deva iespēju ļoti aktīvi veidot biznesa tikšanās, kuras 2022.gadā iespējams vainagosies reālos darījumos”.
Produkts, kas gandrīz aizpeldēja garām Latvijai
Būtu grēks lieku reizi neatzīmēt, ka tikai pateicoties Covid-19 ierobežojumiem Somijas HoReCa tirgū, Latvijas tirgum radās iespēja iepazīt “Zivs uz ledus” arktiskās palijas. Krāšņā laša sugas zivs gandrīz aizpeldēja garām mūsu šķīvjiem, tēmējot uz eksportu. Lai Latvijā vairāk tikpat veiksmīgu ģimenes uzņēmumu ar izciliem produktiem!