Olpha rebrendings – reprezentācijas priekšmetu krājuma izveide

Aizvadītā gada vasarā Olainfarm ieguva jaunu grafisko identitāti un kļuva par Olpha. Jaunais uzņēmuma nosaukums Olpha reprezentē uzņēmuma mājvietu Olaini, grieķu burtu “Alpha”, kas simbolizē līderību, un, protams, “Pharma”, kas skaidri norāda uz piederību farmācijas nozarei.

Zīmola komunikācija paredz uz pacienta vajadzībām centrētu pieeju, kuru atveido cilvēkveidīgais uzņēmuma simbols. Zīmola vizuālās identitātes pamatprincipi ir būvēti uz trīs būtiskām vērtībām – lakonisma, vieglas lietojamības un spējas būt atšķirīgiem. Dažādās, vitālās krāsas sinerģijā ar krāsu pārejām sniedz pietiekami plašu telpu dažādiem saskarsmes punktiem ar klientu – no digitālās vides platformām līdz izsmalcinātai dāvanai.

Olpha vērsās pie Urberg ar mērķi salīdzinoši īsā laikā uzņēmuma rebrandinga projekta ietvaros nodrošināt dažādu korporatīvo priekšmetu izstrādi un ražošanu. Viena no Urberg būtiskajām kompetencēm ir plašs ražotāju klāsts – tieši tāpēc mēs spējām ātri un kvalitatīvi piemeklēt risinājumu un nodrošināt Olpha aktuālās krāsu pārejas dažādos uzņēmuma stila priekšmetos,

stāsta Urberg Prezentreklāmas nodaļas vadītāja Linda Koka.

Mēs novērtējam Urberg speciālistu projektu vadības prasmes un spēju rast risinājumus arī ļoti saspringtā laika rāmī, kas saistīts ar šī projekta konfidenciālo raksturu. Vēlējāmies piedāvāt darbiniekiem un sadarbības partneriem daudzveidīgu reprezentācijas priekšmetu krājumu, iepazīstinot mērķauditoriju ar jauno zīmolu, toņiem, krāsu pārejām, talismanu Olfiņu un grafiskajiem elementiem. Urberg komanda ļoti labi sadzirdēja mūsu vajadzības, iedziļinājās jaunajā stila grāmatā un nodrošināja izcilu kvalitāti,

norāda Madara Vīlistere, Olpha komunikācijas projektu vadītāja.

Linda Koka

E-pasts: linda.koka@urberg.lv

Sazinies ar Lindu un uzzini visu par prezentreklāmas iespējām, korporatīvo dāvanu dažādību, darbinieku komplektiem vai arī izstāsti savu vajadzību un Linda domās, kā to risināt!