Idejām

7 grafikas dizaina tendences 2022. gadam

Kuras krāsas, kādas formas un kādus burtveidolus izmantot šogad? Kādas tendences ņemt vērā, lai zīmols ietu līdzi laikam un spētu pievērst uzmanību, informēt, izglītot un pārliecināt savu auditoriju?  Apkopojām septiņas grafikas dizaina tendences, par kurām vēlamies pastāstīt vairāk.  1. Atpakaļ pie Art Deco  Eleganti eklektiskais Art Deco stils savu pirmo popularitātes vilni piedzīvoja pirms simts gadiem, […]

Read more

Darbinieki pieprasa kalendārus. Ko darīt?

Viena no mārketinga patiesībām ir būt tur, kur ir tavs klients. Un realitāte ir tāda, ka vecais, labais drukātais kalendārs joprojām uzticīgi pilda savu funkciju un cilvēki to lieto. Reizēm vienam cilvēkam pat ir vairāki kalendāri dažādās vietās – birojā, mājās, garāžā vai citur. Turklāt drukātais kalendārs draudzīgi sadzīvo ar ikvienu elektronisko laika plānošanas sistēmu.  […]

Read more

5 padomi, kā veidot drukātu katalogu

Kas vienam asociējas ar industriālā laikmeta relikviju, citam ir spēcīgs pārdošanas kanāls. Tāpēc pirms atvadīties no materiāla, kas daudzus gadu desmitus vienam otram zīmolam tirāžas ziņā pārspējis Bībeles izdošanas rādītājus, rūpīgi izvērtējiet šī kanāla lomu kopējā mārketinga ekosistēmā.  Ņemot vērā kopējo darba ieguldījumu, kādu prasa labs katalogs, esam apkopojuši vairākus vērtīgus padomus, lai atvieglotu tā […]

Read more

Galda spēles kā mārketinga iespēja

No jautras brīvā laika pavadīšanas līdz komandu saliedēšanai un nopietniem psiholoģiskajiem treniņiem – spēles mūsdienās ir kļuvušas par rīku ar ļoti plašu pielietojumu. Arī to izmantošana mārketingā ir iecienīta, īpaši ja tiek padomāts par spēles lietotāja pieredzi.  Galda spēļu uzvaras gājiens Ilgošanās pēc jēgpilnas personiskās mijiedarbības ir likumsakarīgs rezultāts tām izmaiņām, kādas mēs pēdējo pāris […]

Read more

Kā piesaistīt uzmanību īstajam plauktam?

Reklāma, kas apstādina pircēju pie īstā plaukta, joprojām ir ikviena plaša patēriņa preču zīmola arsenālā. Lai arī efektīvu mārketinga paņēmienu netrūkst, neizlēmušo pircēju veikalā joprojām uzrunā vecā labā ziņa pie plaukta. Kā rāda dati – 68% pircēju ir atsaucīgi mārketingam veikalā  un mainīs zīmolus labāka piedāvājuma gadījumā. Redzamie un neredzamie produkti Skarba patiesība, bet diemžēl cilvēki […]

Read more

IESPIEST MARATONU: drukas vadība pasākumiem

Tikko veiksmīgi aizvadīts 31. “Rimi” Rīgas maratons, tādēļ vēlamies dalīties ar pāris atziņām, kas ir īpašas drukas stratēģijā tieši pasākumu norisē. Vienas nedēļas hārdroks Tā ir tā īstā pasākumu burvība, ka milzīgu darba apjomu jāpagūst paveikt 24/7 režīmā nieka nedēļas laikā tā, lai, citējot Aigaru Nordu: “Ikviens, kurš startētu Brīvības pieminekļa pakājē, pilnībā izbaudītu pasākumu”.  […]

Read more

10 pazīmes, kuras liecina, ka jūsu uzņēmumam vajadzīga drukas vadība

Mārketinga materiālu pakošanā un komplektēšanā tiek noslogoti citu nodaļu darbinieki. Visbiežāk mārketinga kolēģu gūstā krīt foršās biroja vadītājas, kuras izpalīdz dažādu materiālu šķirošanā, pakošanā un sūtīšanā, jo kampaņa sākas jau rīt un visu ir noteikti jāpaspēj izsūtīt. Pavisam bēdīgi, ja šie rokdarbi jāpabeidz pēc darbalaika vai darbiniekiem jānāk speciāli brīvdienās, jo pasākumiem ir tendence notikt […]

Read more